Thursday, January 12, 2017

Inspirational Book Reading Gives (Always) Nutrition to the Children's Soul

Mia är tillbaka som krönikör för Nära! Vi är så glada för detta och hälsar henne varmt välkommen tillbaka! I sin första krönika för i år tar hon upp hur viktigt det är att barn inspireras och känner en passion för det de läser.

Mia is back as a columnist for Nara! We are so happy for this and wishing her warmly back! In her first column this year is she brining up how important it is for children to be inspired and feel a passion for what they are reading.

Tack fina Team Nara <3 span=""> Jag vill passa pa att tacka min fd redaktör Linda Nellfors en underbart duktig tjej med ett stort tålamod och hjärta. Min forsta krönika for i ar och ett nytt samarbete med en ny fin redaktör Emma. Det känns toppen <3 span="">
Kronikan, Inspirerande läsning ger (alltid) näring till barnens sjal hoppas jag att ni läsare finner inspirerande. Har ni några frågor eller funderingar sa längtar jag att fa svara pa dem.
Dela gärna och inspirera vidare.
That's Amore!

Thank you beautiful Team Nara. I want to take the opportunity to thank my former editor Linda Nelfors, an amazing talent girl, with a lot of patience and a big heart. My first column for 2017 am I having a new great talented editor Emma. It feels great!

Please share my message in the column to family, friends, moms and dads. Lets inspire!

That's Amore!

CLICK HERE TO READ THE COLUMN 

No comments: