Tuesday, August 18, 2015

Children and My Art

Many children are allergic to animals but they love my animal paintings. The children love my art since the colours are bright and happy (just like their spirits are) One little girl told me she felt happy looking at her picture before going up from bed. I have to tell you, my heart skipped a beat and my tears came. What a better art critic can I get?

I am so happy and blessed that my pictures are touching hearts and spirits.
That's Amore!

Många barn är allergiska mot djur, men älskar mina tavlor. Barnen älskar mina målningar, då färgerna är starka och glada (precis som deras själar) En liten flicka talade om för mig att hon tittade på "min" målning varje morgon innan hon steg. Det gör henne glad och harmonisk innan dagen börjar.  Mitt hjärta gjorde ett kraftigt dubbelslag och tårarna kom fram. Bättre beröm kan jag inte få!

Jag är så lycklig och tacksam att mina målningar berör hjärtan och själar.

That's Amore!


Photo, Happy Morning Cat. from price contact awlrescueteam@gmail.com

No comments: