Wednesday, August 20, 2014

SUMMER SWANS

 Det verkligen ar trist vader har i Sodra Tyskland. Ruggigt som jag sager pa skorande Skansk dialekt. Fast idag laste jag nagot mycket intressant att var Skanska dialekt inte harstammar fran Danskan, utan Franskan. Jag visste val att jag hade Franskt blood i mina skorrande Rrrrrrrr

Barnen och jag fikade och sedan gick vi ned till floden. En man stod och matade dessa vackra svanar och ankor. Mannen var super rar och gav barnen brod. Jag kan tala om att Mamma Svan var stor!!!

Ankungarna var en klar attraktion.
Barnen hade hur roligt som helst, tillika jag som mamma. Jag sjalv gick ofta och matade ankor i Pildamsparken. Mysigt avkopplande.
Mamma Svan med sitt barn som vi har foljt sedan hon lag och ruvade.

Karlek!

1 comment:

Ariana Wood said...

Hello mate great blogg post